ՌԱԿ ռազմարդյունաբերական համալիրի զարգացման վարչությունում փորձագետի մրցույթ
Հիմնական գործառույթների համառոտ նկարագիրը`
1) Աջակցել կոմիտեի և վարչության կանոնադրական խնդիրների գործառույթների իրականացմանը,
2) Մասնակցել նորմատիվ իրավական և նորմատիվ տեխնիկական փաստաթղթերի մշակմանը, իրավական հենքի ձևավորմանը,
3) Մասնակցել ՌԱՀ-ի զարգացման պետական ծրագրի մշակման,արտադրական հզորությունների զարգացման, ներդրումային ծրագրերի մշակման և իրականացման աշխատանքներին,
4) Մասնակցել ՀՀ կառավարության միջոցառումների իրականացման և համակարգման աշխատանքներին,
5) Մասնակցել ռազմատեխնիկական համագործակցության իրականացման աշխատանքներին,
6) Մասնակցել ՌԱՀ-ի կադրերի պատրաստման և վերապատրաստման ծրագրերի մշակմանն ու իրականցման աշխատանքներին
7) Իրականացնել կազմակերպչական առաջադրանքների արդյունավետ կատարում, ինչպես նաև կոմիտեի աշխատանքների կազմակերպման համար անհրաժեշտ այլ առաջադրանքների կատարում։
Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է`
- բարձրագույն կրթություն,
- հայերեն, անգլերեն և ռուսերեն լեզուների ազատ տիրապետում,
- իր լիազորությունների հետ կապված անհրաժեշտ իրավական ակտերի իմացություն, մասնագիտական գիտելիքներ, տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն,
- հաշվետվությունների կազմման, տեխնիկական առաջադրանքների մշակման, վերլուծությունների կատարման փորձ,
- անհրաժեշտ տեղեկատվության տիրապետում,
- համակարգչով և ժամանակակից այլ միջոցներով աշխատելու ունակություն:
Փորձագետը պարտավոր է՝
- Բարեխղճորեն կատարել պայմանագրով ստանձնած աշխատանքները:
- Պահպանել նախարարությունում սահմանված ներքին կարգապահական կանոնները, աշխատանքային կարգապահությունը:
- Պահպանել աշխատանքի պաշտպանության և անվտանգության ապահովման միջոցները:
- Իրականացնել աշխատանքային օրենսդրությամբ, «Հանրային ծառայության մասին» օրենքով և պայմանագրով իրենց վերապահված այլ պարտականությունները:
Փորձագետի պաշտոնը զբաղեցնելու ժամկետը սահմանվում է մինչև 10.04.2025 թ.:
Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 16.04.2024թ.:
Փորձագետների ընտրությունը կատարվում է փաստաթղթային եղանակով:
Աշխատանքի վայրը՝ ք. Երևան, Վազգեն Սարգսյան 3/3, հեռ.59-01-17,
էլ. փոստ՝
Դիմող ՀՀ քաղաքացիները պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը՝
- դիմում Նախարարության գլխավոր քարտուղարի անունով.
- տվյալ պաշտոնն զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի՝ դիպլոմի /ների/, վկայականի /ների/, աշխատանքային գրքույկի (վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք/ներ համապատասխան մարմնից/ներից) պատճենները.
- արական սեռի անձինք՝ նաև զինվորական գրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասից կցագրման վկայականի պատճենները՝ բնօրինակի հետ միասին, կամ համապատասխան տեղեկանք,
- անձնագրի կամ նույնականացման քարտի պատճենը
- մեկ լուսանկար 3+4 սմ չափսի:
ՀՀ քաղաքացին փաստաթղթերը ներկայացնում է անձամբ կամ էլեկտրոնային փոստի միջոցով:
Դիմումի ձևը կցվում է: